A Seat duplacsövű puskát sütött el: jóformán váratlanul rántotta le a leplet az Ibiza és az Arona modellfrissítéséről. A dupla premier persze nem hoz hatalmas újdonságokat, de főleg minőség tekintetében fokozza a kisautók összhatását.
Új lökhárítók, átformált lámpák, új színek és új kerekek – egy modellfrissítés kötelező kellékei. Itt is mind jelen van, de nem kizárólagosan. A lámpák például nem csak csinosabbak, de már szériában LED-es tompított világítást kapnak, igaz, a teljes LED-es felállás az opciós listán található. Az Arona Xperience felszereltségi szintje terepjárósabb hatást kölcsönző alumínium betéteket kapott, amivel valóban jobb kiállása van. A tető fekete és szürke mellett fehér árnyalatban is kérhető. Közös nevezőként újak a 17 és 18 colos kerékszettek és kétféle kék, valamint az Arona esetében egy zöld árnyalat is felkerült a palettára.
Az Arona új lökhárítója a csúcsváltozat alumínium hatású betéteivel határozottabb benyomást kelt
Belül már több dolog is történt. Opcionálisan elérhető a 10,25 colos digitális műszercsoport, a központi kijelző pedig már alapból 8,25, felár ellenében pedig 9,2 colos. Az Ibiza műszerfala puhább és igényesebb anyagot kapott, felár ellenében pedig a légbeömlők köré is jut az állítható színű hangulatvilágításból.
Nagyobb képernyők és digitális műszercsoport belül
A motortérben nincs újdonság: a háromliteres 1.0 TSI kérhető 95 vagy 110 lóerőve, az 1.5 TSI pedig 150-nel. Az alapmotorhoz ötfokozatú kézi váltó jár, a többihez pedig a hatfokozatú manuális egység helyére kérhető hétfokozatú duplakuplungos automata is.
A légbeömlők köré változtatható színű hangulatvilágítás kérhető
A friss modellek gyártása a harmadik negyedévben kezdődik, így még az idei évben biztosan megérkeznek a megrendelőkhöz, ha azok kellően gyorsan reagálnak.