Ahogy azt tesztünkben már megszellőztettük, dízelmotor kerül a Nissan Murano orrába; ám a konszern új háromliteres V6-os öngyulladósa helyett a 2,5-ös dCi-re esett a választás.

Erőben azért így sem lesz hiány, ugyanis az immár 2000 bárral (1800 helyett) működő befecskendezésnek, az átdolgozott hengerfejeknek, és az új, elektromosan változtatható geometriájú turbónak köszönhetően 190 lóerőt, és 450 Nm-es nyomatékot kapunk. Mindehhez a benzines modell CVT váltója helyett (a hatalmas nyomatékot már nem bírná az állandóan változó áttételű egység) hatfokozatú bolygóműves automatát társít a gyártó. Bár árakat, és fogyasztási adatokat nem közölt a gyártó, további érv a kisebb motor mellett, hogy nálunk szerényebb regisztrációs adó társul hozzá, így még kedvezőbb áron kerülhet a kereskedésekbe.