A BMW az utóbbi években jelentős, szponzori szerepet töltött be az olasz Concorso d’Eleganza Villa d’Este nevű, prominens eseményen, és persze idén sincs ez másképp. Ezúttal pedig már néhány információmorzsát is kaptunk abból a merítésből, amivel a bajorok a jeles alkalomra készülnek 2023-ban: három német újdonság is érkezik.
Az első nem meglepő módon egy új verziója a nemrégiben leleplezett elektromos 7-es szériának. Nevezetesen egy teljesítményorientált, azaz M logóval illetett i7-esre számíthatunk, amely vélhetően az i7 M70 plecsnit viseli majd. Ezt a változatot ugyanis már a sorozat aktuális generációjának tavaly áprilisi premierjén is említették. A jövő elektromos bajor csúcslimuzinja lehet a valaha gyártott legerősebb 7-es BMW, értelemszerűen 600 lóerő feletti teljesítménnyel.
A márka aktuális erőbajnoka a frissen bemutatott XM a maga 644 lóerejével, mi több, a jövőben Label Red néven 738 lóerővel borzolja majd a kedélyeket az óriás SUV, ám utóbbi változat egyelőre még nem képezi a gyártó kínálatát. Ennek megfelelően az i7 M70 lehet egy darabig a megvásárolható BMW-k csúcs, már ha a teljesítményt tekintjük. Mindenesetre a Villa d’Este tehát tökéletes alkalom volna mindkét lóerőgyáros BMW bemutatásához.
A BMW azt is említette, hogy egy nagyon különleges BMW M modell ugyancsak tiszteletét teszi a rendezvényen, azonban ezen az információn felül többet nem kaptunk. Így azonban csak a bizonytalanság marad, és csak találgatni tudunk az említett újdonsággal kapcsolatban: számos lehetőség közül talán az XM Label Red a legjobb esélyes erre a helyre. Azaz komplett bemutató és a gyártás bejelentése képezhet nagy durranást az SUV és az M divízió szempontjából.
A harmadik jövevényről is elhintett némi infót a német gyártó: sportosan elegáns, egyszeri modell, amely a kétüléses élvezetek előtt tiszteleg. Mindez a BMW jelenlegi modellkínálatában nem túl releváns, azonban rögtön minden értelmet nyer, ha a konszernen belül gondolkozunk: a BMW Group egészét tekintve azonban egy MINI vagy épp egy Rolls-Royce bemutatása is potenciális lehetőségként sejlik fel. Főleg annak tudatában nem volna ez meglepő, hogy a RR kifejezetten szeret egyszeri modelleket életre kelteni.