Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A Citroën meglehetősen érdekes módot választott legfrissebb modelljének, a gólyalábakra helyezett C3 Picassónak (Air Cross) bemutatására és lényeges információinak leírására: nem máshol, mint a twitteren keresztül üzentek a franciák rajongóiknak a típussal kapcsolatban, mely a tengerentúlon még az idei év második félévében forgalmazásra kerül. Európában egyébként vélhetően a Párizsi Autószalonon találkozhatunk vele első ízben.

A divatos négykerekű nem hoz magával semmilyen korszakalkotó technikai megoldást, illetve érdekességet; mindössze a szokásos kiegészítőkkel tették vonzóbbá a vagány crossovert a gyáriak: a nagy felnikre ballonosabb gumik kerültek, a felfüggesztést megemelték, a rugózást pedig puhábbra vették, az autóra került néhány fényezetlen műanyag elem-védőborítás, illetve kissé módosultak a lökhárítók. A legnagyobb különbséget az ötödik ajtóra szerelt teljes értékű pótkerék jelenti az alapváltozatokhoz képest, amelynek köszönhetően nem csak az autó teljes hossza növekedett meg, hanem az így nyert literek miatt csomagtartója is nagyobb lesz. A motorkínálat terén nem lesz semmi újdonság, de a széria alapmotorjai valószínűleg nem kerülnek be az AirCross motorházteteje alá.