A brit Noble manufaktúra mérnökei már eddig is ínycsiklandó, versenytechnikával vértezett sportautókat bocsájtottak a közutakra, de az M600-zal minden eddiginél nagyobb dobásra készülnek. A 2009-ben leleplezett autó végleges kiadása áprilistól lesz megvásárolható.
Nincs sok változás - még mindig lenyűgözőA sorozatgyártásba kerülő verzióban – amely ránézésre semmiben sem különbözik a korábbi kiadástól - ugyanúgy a Volvókban is szolgálatot teljesítő, Yamahával közösen fejlesztett 4,4 literes V8-ast találjuk, melyhez a Noble mérnökei még két turbót is szereltek. A középre szerelt erőforrás így akár 659 lóerő és 818 Nm leadására is képes. Ennek hála, a hatfokozatú kézi váltó ügyes működtetésével az üresen 1250 kilogrammos sportautót álló helyzetből 3,2 másodperc alatt gyorsíthatjuk fel 100 km/h-ra, és a száguldás csak 362 km/h-nál ér véget.
Belül a funkcionalizmus diktál - galériaA hétköznapokban egyértelműen túl nagy teljesítményt az adaptív teljesítmény-vezérlővel 456 lóerőig szelídíthetjük, melynek kordában tartása a szintén újdonságként érkező menetstabilizálóval már közel sem lehetetlen feladat. Középső állásban 608 lóerővel gazdálkodhatunk, melynek játékosabb útra vitelét az így már sokkal engedékenyebb menetstabilizálóval oldhatjuk meg. A maximális teljesítményre kapcsolva viszont már csak magunkra, az elöl 380, hátul 350 mm-es féktárcsák és a fékrendszer megfelelő összjátékára és a kőkeményre hangolt futóműre számíthatunk.
Az árakról egyelőre nem nyilatkozott a gyártó, de ha hihetünk az előzetes ígéreteknek, akkor 70 millió forintos összeg legalább szükséges lesz ahhoz, hogy magyar rendszámos Noble M600 tulajdonosai legyünk.