Vasárnap játsszák az idei Super Bowlt, de mivel továbbra sem alakultunk át sportmagazinná, ezúttal sem a Tampa Buccaneers (Tom Brady új együttese) és a címvédő Kansas City Chiefs párharcát elemezzük.
Autós szempontból is tartogat érdekességet a Vince Lombardi-trófeáért folytatott mérkőzés: az NFL nagydöntője hagyományosan kiemelt esemény a marketinges szakemberek számára. Pragmatikusabban fogalmazva: a szünetben vetített különleges reklámokról még azok is értesülnek, akiket amúgy hidegen hagy a futball bármely formája.
Létező, ráadásul az Egyesült Államokban meglehetősen ismert, tizenháromszoros paralimpiai bajnok úszónőt (Jessica Longot) mutat be a Toyota egyperces kisfilmje. A meglehetősen szívhez szóló klip végén megfogalmazott üzenet (szabad fordításban: ’Hisszük, hogy mindenkinek jut remény és erő.’) bizonyosan mankóként szolgál majd számos nehéz helyzetben lévő ember számára.
A Toyota az inspiráló bejátszáson kívül egy rövidebb, néhány másodperces reklámidőt is vásárolt magának. A plakátként megjelenő hirdetés a fertőzések megelőzésével és a betegségekkel szembeni védekezéssel foglalkozó, CDC nevű amerikai szervezet irányelveire hívja fel a figyelmet. Nem mellesleg pedig a védőoltás fontosságát is hangsúlyozza.
Egyáltalán nem vicces, annál felemelőbb a Toyota reklámja
Azt nehéz megjósolni, hogy a többi reklám mellett mekkora hatása lesz a Toyota két blokkjának, de az biztos, hogy lesz miről beszélni az év egyik legjobban várt sporteseménye után. Szokás szerint hétfőn jelentkezünk a legemlékezetesebb és legérdekesebb reklámokat tartalmazó cikkünkkel.