Az Aurishoz hasonlóan a Corollát is elérte a 2010-es modellévre a frissítés szele, így a négy éve bemutatkozott szedán immár megújult külsővel és belsővel hódíthat Európa szerte.
Alcantara egy Corollába? - ma már lehetségesA Toyota említett két modelljének „összefésülésével” egyértelművé tette a rokoni viszonyt. Az új Corolla is megkapta az átrajzolt orr-részt, melynek értelmében módosult az első lökhárító, karakteresebb lett a hűtőrács, és a japán mérnökök a lámpákat sem hagyták érintetlenül. Az autó hátulja is formásabb lett: változtak a vonalak a rendszámtábla körül, felfrissültek a hátsó fényszórók, valamint a Toyota szakemberei a lökhárítót úgyszintén újraálmodták. Újdonság, hogy a Corolla külső tükrei egyes változatokon elektromosan behajthatóak, és az index is átköltözött a tükörházba. A dísztárcsák szintén új formatervvel büszkélkedhetnek, ezen kívül pedig az átdolgozott, opcionális alumínium felnik teszik teljessé a képet.
A Toyota állítása szerint a mérnököknek az volt a céljuk a belső módosításával, hogy aki beül az autóba, az egyből észrevegye a javított minőséget.Az igényesség nem csak bent tűnik föl - galéria Az alul lecsapott kormány, a műszerfal és a középkonzol, valamint az ajtók kialakítása is megváltozott; ezentúl igényes bőr és ezüst panelek ízléses kombinációja határozhatja meg az összképet. A távirányítóra került egy plusz gomb, amellyel a csomagtér-fedél nyitására adhatunk parancsot. Az ülések is új kárpitozásokat kaptak, emellett pedig elérhetővé vált az Alcantara kárpitozás is.
A 2010-es Toyota Corollához négy erőforrás párosítható, melyek közül kettő benzines (1,33 és 1,6 literes egységek 101, illetve 124 lóerős teljesítménnyel), kettő pedig dízel (1,4 és kétliteres motorok, melyek közül előbbi 90 lóerőt képest leadni 205 Newtonméteres maximális nyomaték mellett; a nagyobbik gázolajos pedig 126 lóerős, ám a lényeg a 300 Nm-es csúcsnyomatékon van). Az új Corolla rövidesen megérkezik a hazai Toyota márkakereskedésekbe is.