A most bemutatott McLaren 765LT a britek négyliteres, dupla turbós motorral szerelt büszkesége, Az alapjait a 720S-től örökölte, a 765 lóerősre izmosított változatból pedig pontosan 765 példány gyártását tervezik. Az impozáns forgatónyomaték (kereken 800 Nm-t kapunk) hétsebességes duplakuplungos váltón keresztül hajtja meg a kerekeket. A váltások időszükséglete a 720S-hez képest még gyorsabb – nagyjából 15%-os javulás mérhető –, így a százas sprintet 2,8 másodperc alatt futja, míg 200 km/órás tempóra 7,2 másodperc alatt képes felgyorsulni.

Versenypályára termett

A kiváló dinamika az erősebb motor mellett a 80 kilóval csökkentett saját tömegnek is köszönhető.  A számos helyen alkalmazott karbon és titán mellett az ablaküveg vastagságát is csökkentették, így érték el az 1229 kilogrammos tömeget.

Az első nyomtáv 6 mm-rel növekedett, míg a futómű 5 mm-rel került lejjebb testvéréhez képest, miközben a kormánymű áttételén is változtattak. A 765LT alapáron karbon-kerámia fékrendszerrel kerül új tulajdonosához, így bízhatunk abban, hogy a fékhatás sem lesz gyenge pont a rendszerben. Leginkább sport célokra termett az autó, így alapesetben klímaberendezés és rádió nélkül szállítják ki a vevőkhöz. Aki kissé több komfortra vágyik, felármentesen kérheti a fenti két extra felszereltséget.

A belső tér ékévé válik a plexi mögé bújtatott középmotor

A Senna modell néhány kiegészítője – például a könnyített ülések, vagy a speciális fékek – is kérhető az újdonsághoz, így megfelelő vastagságú pénztárcával egy igazán nem mindennapi autó tulajdonosaivá válhatunk akár már szeptembertől.