A Porsche 911 legújabb változata GTS névre hallgat. Teljesítményben a Carrera S és a Turbo kivitelek közé érkezik az új szint, de hiba lenne ennyivel elintézni az újdonság ismertetését.

A GTS-t a háromliteres dupla turbós benzinmotor 479 lóerős, illetve 569 Nm-es változata hajtja. A Carrera S 30 lóerővel, a korábbi GTS-t pedig 23-mal gyengébb nála. Nyolcfokozatú duplakuplungos automatával vagy hétsebességes kézi váltóval kérhető – ez utóbbi karját a gyorsabb váltások érdekében 10 mm-rel lerövidítették.

Rövidebb váltókar és Race-Tex borítás: ilyen az új GTS belseje

Hátsó-, vagy összkerékhajtás; kupé vagy kabrió: sokféle kombináció létezik a Carrera GTS-ből, bár fontos megkötés, hogy a Targa 4 GTS kizárólag négykerékhajtással létezik.

Más 911-esektől a fekete (de legalábbis sötét) kiegészítők különböztetik meg a GTS-t: szatén fekete lökhárítótoldat, alufelnik, motorfedél rács és GTS-jelvények, valamint sötétített lámpatestek kerülnek az autóra.

Van Targa kivitel is: sötét felirattal hirdeti magát

Belül a GT Sport kormánykerék, a Sport Chrono csomag, a Porsche Track Precision alkalmazás és a Sport Seats Plus kivitelű ülések mellett a Race-Tex borítás, illetve a mutatóban alkalmazott karbonszálas elemek jelentik a GTS-séget. Természetesen a Porsche Communication Management legújabb verzióját telepítik fel a gyárban.

És ez még mindig nem minden, a GTS ugyanis többet ad a plusz lóerőknél és a finom esztétikai megoldásoknál. A 10 mm-rel süllyesztett felfüggesztésen kívül a 911 Turbo fékrendszerét találjuk ebben a Porschében is. Opcionális tételként elérhető a fogyókúrás csomag, ami a szénszálas kagylóülések, a könnyített üvegezés és a szintén pehelysúlyú akkumulátor révén vagy 25 kilogrammal csökkenti a jármű saját tömegét.

A Sport Chrono csomag széria, a legőjabb fedélzeti rendszert kapja meg a 2022-es modellévű autó

Az első adag új Porsche 911 GTS-t várhatóan jövő év elején szállítják le, az érdeklődők lassan készíthetik pénztárcájukat.