Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Az LC-vel kapcsolatban már korábban felröppentek olyan hírek, hogy érkezik a megvadított F verzió, és szerencsére ahelyett, hogy elülnének ezek a pletykák, egyre inkább erősödnek. Hivatalos megerősítés ugyan egyelőre nincs, de ezúttal egy belsős forrás árult el érdekes információkat a várva várt újdonságról, amely már-már szuperautós képességekkel lehet majd felruházva.

Azt már korábban is tudtuk, hogy egy új fejlesztésű, 4-literes, duplaturbós V8-as erőforrással készülnek a japánok – ami állítólag két négyhengeres összeépítéséből született, és 90 fokos hengerszögekkel rendelkezik –, de eddig „csupán” 600 lóerő körüli teljesítményről volt szó. Egy belsős informátor azonban utoljára már 630 tagú ménest emlegetett. Ez azonban még nem minden, ugyanis a forrás szerint a jóval több karbon elemnek köszönhetően a 477 lóerős LC 500-hoz képest 7 %-kal könnyebb lehet majd az F, ami számokban kifejezve valamivel több mint 135 kilogrammot jelent.

Természetesen a külső is jóval vadabb lehet majd - jövő év végén mutatkozhat be az LC F

Mondanunk sem kell, hogy ez elég nagy különbség egy típuson belül, és annak fényében, hogy az LC 500 a maga 477 tagú ménesével 4,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a 630 lovas változat esetén bizony 3,5 szekundum körüli eredményt várhatunk – vagy még ennél is jobbat. Az újdonság ennek megfelelően nem lesz olcsó, ugyanis a hírek szerint – a japán árakból kiindulva – több mint 45 %-kal kerül majd többe az F változat, mint az alapáras LC 500. Ez egyébként magyarra fordítva 29,5 millió helyett 43 milliót jelent, noha a kiváló ár/érték arány még így is igaz, hiszen a hasonló kategóriájú, hasonló erővel rendelkező négykerekűek jóval drágábbak. A Mercedes S Coupéból még a gyengébb, 612 lovas 63 AMG is 56 milliótól indul, de a 630 lóerős 65 AMG már 79 millió – igaz, abban V12-es szív dobog.