Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A Renault nemrégiben már frissítette kompakt egyterűjét, a Scénicet, de ezúttal úgy határoztak a franciák, hogy rövid időn belül újabb kozmetikai beavatkozásra van szükség. Ennek eredményeképp az utóbbi egy évben az autó második ráncfelvarrását élhetjük meg, melynek oka a márka arculatába való beolvasztás.

A folyamatos fiatalítás jó kondiban tartja - galériaA tavaly januárban megújult Scénic nem csupán külsejét illetően hordozta a frissülés szelét, de műszakilag is gazdagodott, ám a mostani alkalommal sincs ez másképp, bár ezúttal leginkább a plasztika játszotta a főszerepet. A Scénic és a nagyobb tengelytávú hétüléses Grand verzió legújabb kiadása a terepre induló XMOD-dal együtt érkezett meg.

Az orron a Clio és a Captur ismertetőjegye, az új hűtőmaszk csípi el a tekintetet, a nagyobb emblémát tartalmazó rész ezentúl a franciák ismertetőjegye lesz. Az utastérben a Renault R-Link érintőképernyős-joystickos multimédiás rendszerét hozta magával a frissítőkúra. A motorpaletta új tagjaként köszönthetjük az átdolgozott 1,4-es turbómotort: az Energy TCe 130 lovas változata 15 %-kal takarékosabb elődjénél, így jó egy literrel kevesebbet kér enni.

Első ízben a Genfi Autószalonra hozza el a Renault az egyterűk fiatalabb verzióit, az európai értékesítés pedig ezután meg is indul, tavasz közepe-vége környékén tehát tiszteletét Magyarországon a frissített Scénic.