Az összes karosszéria-, és motorvariáns. Nem kis fába vágtuk fejszénket, amikor elkezdtük két felvonásos nagy BMW E36 tesztünk előkészítését. Bár fotózásra és részletes bemutatóra/tesztelésre „csak” három autót tudtunk összegyűjteni, ám az összes karosszériaváltozatban, és szinte mindegyik motorral próbáltuk már a 90-es évek meghatározó 3-as BMW-jét, amely manapság is rengeteg diák, fiatal, vagy akár gyűjtő kedvence.
És miért pont a 3-as? A válasz meglehetősen összetett. Egyrészt Magyarországon közkedvelt típusról beszélhetünk, amelynek megítélését sajnos eléggé negatív irányba billentették a sokszor törött (és sokszor törött), sportkipufogós, villamossíneken driftelős példányok (pontosabban vezetőik). Mindettől függetlenül a modell népszerűsége töretlen, hiszen jó az alkatrészellátás, megfizethető a fenntartás - és maga az autó is -, meg mégis azért prémium termékről van szó. Ne tévesszenek meg senkit az előítéletek… Elég csak belegondolni, hogy milyen sokan szeretnénk garázsunkban tudni mondjuk egy vadonatúj 330i-t (vagy akár d-t). És ha vigyázunk rá, 15 év múlva vajon mennyivel lesz rosszabb autó?







BMW from miklosszulics on Vimeo.