A Garia Edition Soleil de Minuit a világ legdrágább és a lehető legnagyobb luxust biztosító golfkocsijának ígérkezik. Ez a kijelentés nyomban értelmet nyer, ha meghalljuk, hogy a kis „drágaság” olyan márkákkal áll közelebbi kapcsolatban, mint például az Aston Martin, a Ducati, a Jaguar, a Porsche vagy akár a Volvo.
A Garia annak érdekében, hogy mindenképpen övé legyen a „legesleg” golfkocsi, olyan különlegességekkel öltöztette fel kisautóját, mint például a szénszálas tető, az egyedi külső fényezés (melyet akár úgy is megválaszthatunk, hogy annak árnyalata harmonizáljon jelenlegi autónkkal vagy járműparkunkkal), a kéttónusú, kézzel készített Alcantara ülések vagy számos, szintén kézzel készült részlet, melyekA golfkocsi ára akár a tíz millió forintot is elérheti csak színesítik, sok esetben pedig egyedivé is teszik a négykerekűt. A Garia legújabb gyöngyszeme esetében csak fokozza a luxus érzetet az a tény, hogy ugyanabban a gyárban állítják elő, ahol a Porsche Cayman és a Porsche Boxter modelljei is születnek. A kisautóba egyébként akár hűtő is rendelhető. A négykerekű kitűnő mechanikai megoldásait jól tükrözi, hogy kétkaros első felfüggesztését a Forma1 ihlette, valamint ugyanez a megoldás számos sportautó sajátja is. A hajtásláncot a Ducati motorok váltószerkezeteinek gyártásáért is felelős olasz gyártó végzi; az alumínium alváz készítését pedig egy olyan cég csinálja, amely ugyan ebből az anyagból készített idomokat szállít például az Aston Martinnak, a Jaguarnak, vagy mondjuk a Volvónak.
Ha valakit meggyőztek a fenti jellemzők, akkor ne habozzon, hiszen minden kétséget kizáróan övé lehet minden idők leginkább személyre szabható gyári golfautója. A Garia Edition Soleil de Minuit hivatalosan csak április közepén, a Top Marques Monaco nevezetű kiállításon mutatkozik be. Teljesítményadatok egyelőre nem állnak a rendelkezésünkre a modellel kapcsolatban, ám annyi már most tudható, hogy a világ legdrágább golfjárműve bizony nem tréfadolog, ugyanis alapára 3,5 millió forint környékére tehető (természetesen adók és szállítási költségek nélkül), míg a felextrázott példányok akár a tízmilliós álomhatárt is elérhetik.